Subject: Muudatused piiravates meetmetes seoses olukorraga Venezuelas
From: Mihkel Märtens <[email-masked]>
To: Eve-Ly Kübard (Rahandusministeerium) <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Piret Tinkus \(EMTA\)" <[email-masked]>, "Triin Toompuu \(SiM\)" <[email-masked]>, "Silvester Soop \(SiM\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Maria Berezina \(FIU\)" <[email-masked]>, "Gerli Kodusaar \(FIU\)" <[email-masked]>, "Janar Palits \(RAB\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Egle Kossas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Natalja Rüütel (MKM
Cc: "Kati Roostar" <[email-masked]>, "Moonika Rentel" <[email-masked]>, "Kerli Tiik" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 09:45:59 +0300

Tere!

EL Nõukogu otsustas 14.05 muuta piiravaid meetmeid seoses olukorraga
Venezuelas. Muudatusega pikendatakse piiravate meetmete kehtivust kuni
10.01.2025 ning ajakohastatakse kuue füüsilise isikuga seotud kandeid.
Samuti peatatakse nelja füüsilise isiku suhtes kohaldatavad
reisipiirangud, et toetada Venezuela jõupingutusi valimiste suunas
liikumise jätkamiseks ja demokraatliku tegutsemisruumi laiendamiseks
riigis. Reisipiiranguid ei kohaldata Nõukogu otsuse I lisas tärniga
tähistatud füüsiliste isikute suhtes.

Muudatuse jõustamiseks võttis Nõukogu vastu otsuse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=OJ:L_202401339>
(ÜVJP) 2024/1339, millega muudetakse otsust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX%3A02017D2074-20
231129> (ÜVJP) 2017/2074 ning rakendusmääruse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=OJ:L_202401340> (EL)
2024/1340, millega rakendatakse määrust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX%3A02017R2063-20
231129> (EL) 2017/2063.

Muudatused jõustuvad homme, 15.05.

Tervitades

Mihkel Märtens
Välisministeerium
Lauaülem
Sanktsioonide ja strateegilise kauba kontrolli osakond
+372 637 7352
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn